Core dump

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 22 16:06:17 CET 2001

On 22/01/2001, Vitezslav Samel wrote:

> 	V jadre 2.2.18 PR_{G,S}ET_DUMPABLE neni, v 2.4.0 uz je. A nejake
> 	omezeni na prechod 1->0 tam neni.

No, prechazet kvuli tomu na 2.4 se mi v ostrem provozu nechce (a v
"laboratori" aplikace obvykle nepadaji :)
Ale teoreticky by to melo jit snadno backportovat, predpokladam, ze tam
neni nic vetsiho, nez

current->dumpable = arg1;

Nebo tak neco. Urcite na to mrknu.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka