mysql,sort a razeni

Snake snake na ns.spk.cz
Pondělí Leden 22 16:17:52 CET 2001

On Mon, 22 Jan 2001, Jan Krnavek wrote:

> Dobry den,
> na redhat7.0cz jsem nainstaloval mysql-3.23.13a-1cz.i386.rpm ,u ktereho mi
> nefunguje ceske razeni.Zna nekdo reseni?Dale bych se chtel zeptat,jestli
> locale maji vliv na razeni mysql
> (mam nastaveno LC_ALL=cs_CZ a LANG=cs_CZ).Take mne zarazilo,ze sort mi radi
> š,3/4,a,b,c,d...
> Diky predem za jakoukoliv radu. S pozdravem Jan Krnavek

nazdarek,
nedavno jsem resil tento proble. Take jsem mel nastavene spravne locales a
pred abcd se mi radilo s s hacem a z s hackem. Zvlastni bylo, ze vsem to
chodilo spravne jen me ne. Nakonec jsem zjistil ten rozdil, vsichni to
zkousely z konzole linuxu, ale ja jsem byl na server pripojen pres ssh z
win a ty pouzivani CP1250. Na linuxu se pouziva ISO8859-2 coz neni CP1250.
Prekompiloval jsem tabulku pres localedef na CP1250( protoze data jsou
take v CP 1250) a nastavil si sve LC_ALL=cs_CZ.CP1250 a jse funguje jak
ma. Resil jsem to tady na konf tak se podivejte do archivu ( thread Locale
(opet) ).

Zdravi Dusan Sys