Existuje FOXPRO pro LINUX?

iko iko na kamarad.cz
Úterý Leden 23 09:01:39 CET 2001

Prepacte, ze sa miesam... skusal som robit s tym dosemu, ale pripada mi to
nejake cudne... Moze mi niekto tak strucne podrobne zhruba detailne
popisat, co mam spravit aby som rozbehal dosemu? Ale potreboval by som, aby
som mohol vyuzivat normalne filesystem (aspon jeden konkretny adresar) a
nie len nejaky image ci ramdisk... Diky moc ochotnemu cloveku...

--
...uveznite ma, pretoze som predstieral ze som muz...