IPX ; Klavesnice

HBeran hynek.beran na seznam.cz
Úterý Leden 23 10:33:40 CET 2001

Omlouvam se, jestli tento mail prisel jeste jedou.
Mel jsem problem s mailem, a tak ho ted posilam znovu.

Preji dobry den,
mam takove dva skolacke dotazy.
I. dotaz
Mam nainstalovane X s man. KDE . cestina mi chodi, v celku nic
normalniho. Nicmene mam nastavene dve klavesnice Csy a En .
Jejich prepinani by se melo aktivovat LevyAlt + Shift ..... chodi .
Jenomze kdyz pustim xterm, nebo kvt tak se mi cosi aktivuje a
kdykoliv stisknu levy shift ,tak se mi prepne primarni klavesnice na
sekundarni a naopak (PRISERNE) a toto zbesile pocinani pak funguje
ve vsech spustenych aplikacich v KDE dokud nestisknu LevyAlt +
Shift a tim to zkonci. Pokud se vratim zpet na kvt,nebo xterm , tak to zacne
znovu. Prosim nakopnete me. Asi jsem nekde udelal blbost .....

II. dotaz
Poradte kde si mohu neco precist o instalaci a konfiguraci IPX na Linuxu.
Potrebuji se dostat ze sve masiny na NW411 File server . Pokud toto uz
nekdo resil, tak se semnou podelte o postrehy (prosim).

Predem vsem diky za odpoved ...

-hb-