dip - zacatecnik

Pavel Mošna pavel.mosna na szzmb.cz
Úterý Leden 23 11:20:15 CET 2001

Zdravim,
prosim o pomoc s nize uvedenym problemem.
Je to nad me sily.
dekuji
Pavel

-----Original Message-----
From: Pavel Mošna [mailto:pavel.mosna na szzmb.cz]
Sent: Monday, January 22, 2001 11:01 AM
To: linux na linux.cz
Subject: dip - zacatecnik

Joha joha,
jsem ve svem badani na mrtvem bode, rad bych se tu s vami poradil.Zkousim na
2 pc ktery maji jenom modem propojit se tak, abych si mohl poslat fajl z
jednoho do druheho. Pote co jsem na radu zde v konfere zprovoznil mgetty
(dekuji jeste jednou) dal jsem se na spojovani nastrojem DIP.

Mam na serveru nastaveny radek v souboru /etc/passwd:
dial:nejake paznaky:501:60:dial user:/tmp:/usr/sbin/diplogin
nejake paznaky jsem stvoril pres "passwd dial" - heslo je zadano "laid"
Nevim jestli 501 a 60 jsou spravne - kniha pravila dej to tam.

Take v /etc/diphost mam radek:
dial::192.168.100.11:192.168.100.12:255.255.254:0:blabla:SLIP,296
cili dle man x.x.x.11 vola na x.x.x.12
SLIP,296 podle knizky

Na klientovi jsem jednak opsal skrip, dvak na netu sehnal taky jeden a trak
to zkousim manualne pred dip -t.

Vse (prikazy manualne a skripty) bezi az do bodu hned po zadani hesla. kdyz
to delam manualne, tak se mi ukaze napis (pod uvodnim infem o dip jako
takovem) ze moje ip je xxxx server ze ma yyyy, maska zzzz a mtu je bz. Pak
ticho a mrtvo.
V messages je jedina hlaska ze neco je jinak:
DIP: tty_login cannot TIOCSCTTY: Operation not permited.

Co se tyka skriptu tak to zustane viset na prikazu
wait SOMETEXT 15
Druhy skrip ma ale
wait runnig 30
Nechapu tu co je spravne jestli SOMETEXT je presna fraze ci
uplnejednojakytext.

Takze muj dotaz zni co s tim dal?

dekuji
Pavel

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.215 / Virová báze: 101 - datum vydání: 16.11.2000