Umax ActionBook 215H vs. Acer TravelMate 201T

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Úterý Leden 23 11:40:28 CET 2001

Ales Koval pise:
> Dobry den,
> pred 14 dny jsme take kupovali NB a volba padla prave na toho Acera, jen
> se bohuzel dodava s Windows. Bez problemu na nej sel ninstalovat RH7.
> Graficka karta se hlasi jako ATI|Rage Mobility P/M AGP 2x a X-ka s ni
> jdou uplne bez chyby. TFT displey je opravdu znat :) Zvukova karta je
> ALi 5451 a pouziva se pro ni modul trident, ale v jadre 2.2.16-22 jeste
> neni uplne doladen (napr. chybi midi). PCMCIA take chodi bez problemu
> stejne tak jako touchpad.
> Jedine co se mi zatim nepodarilo zprovoznit je interni modem, jedna se o

 Ne sice na tomhle, ale na 512DX a s driverem od Lucentu nebyl problem.
 Co jsem si ted precetl, tak nejede na 2.4.0 a vyse.
 Jinak v Linux-magazinu ted vysli pekne testy nekolika notebooku,
 Muzu vycuc poslat soukromne.

     Petr Lascak

p.s. Zkuste www.linux-magazin.de nebo www.linux-magazin.co.uk