Core dump

Úterý Leden 23 15:19:06 CET 2001

> No ja bych se toho bal treba z duvodu, ze thready si muzou navzajem menit
> hodnoty promennych a nemel bych dobry pocit z toho, ze nerootovsky proces
> muze tomu rootovskemu menit jeho data.

	To ovsem pres urcite fce a zpusoby umoznuji jakekoli programy. Po forku
nemam sdilene promenne, ale tim (az na ciste systemove vyjimky) to
konci, vse ostatni maji oba procesy v tu chvili stale spolecne.

	Jedine co snad muze byt vyhoda je fakt, ze takova aplikace se hure
ladi, resp. musi byt pecliveji psana, pri ucritem pohledu na vec ma ale
nizsi rezii nez forkovani - jedina vyhoda je, ze urcite mapovani EUID na
moznosti (prava) v pristupu k promennym je treba implementovat ve
vlastni rezii, u ostatnich prostredku to udela OS. Co je vsak na takovem
pristupu zverstvo jine nez se dela pri jinych pristupech?;-)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno