Core dump

Úterý Leden 23 15:54:09 CET 2001

> Po forku nemaji procesy spolecne prakticky nic, vytvori se jim lokalni
> kopie promennych (vcetne dynamicky alokovanych) i kopie deskriptoru. Bezi
> sice ve sdilene pameti, ale v okamziku, kdy jednen z procesu neco
> modifikuje, hned se mu udela lokalni kopie stranky. Oproti tomu thready
> maji spolecne prakticky vsechno krome zasobniku a muzou si to navzajem
> menit.

	Ano, mate pravdu, ze se vytvareji lokalni kopie, ale vsechny tyto
'handle' ukazuji na ty same zdroje (vcetne jejich stavu).

	Spis co mne zajima je, zda-li ma Linux podobnou podporu pro 'lokalni
promenne threadu' jako MS Windows, kde si mohu (samozrejme, pres
rozsireni MS VC++) 'atributy' promennych stanovit, ze promenna je
lokalni i v ramci threadu a ze tim padem kazdy thread ma svou kopii...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno