zacatecnik xwindow

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Leden 23 14:28:41 CET 2001

Michal1978 pise:
> Laboruji s linuxem RH6.2CZ
> Podarilo se mi ho nainstalovat, rozchodit x window.
> Ale po nekolika dnech spokojeneho uzivani se stala divna vec: navim kam, ale
> zmizela textova konzole, po startu systemu tam hned naskoci xwindow
> (prihlasovani uz probiha v grafickem rezimu) a nelze vypnout. Pokud pouziju

Predpokladam, ze je to xdm (nebo ekvivalent).

> CTRL+ALT+BACK SPACE tak se xka sice zavrou, ale okamzite naskoci znova.
> Dokonce nelze prepnout ani na virtualni konzoli.

To je divne. Textove konzole by "nabehnout" mely. Asi budete muset nabootovat
v single rezimu (man bootparam) a upravit startovaci skripty (ten co hledate
se bude jmenovat asi nejak /etc/rc*/*xdm*).

Jeste predtim se ale podivejte do /etc/inittab, jestli by nestacilo zmenit
runlevel ("single user mod" je v podstate jenom zvlastni runlevel, kde se
spousti pouze to nejnutnejsi), relevantni informace vypadaji zhruba takto
(viz man inittab).

  #  Supported runlevels:
  #
  #       0       Halt the system
  #       1       Administration
  #       2       Full multi-user
  #       3       Local-only multi-user
  #       6       Reboot
  #

  # Default runlevel.
  id:2:initdefault:

RH nepouzivam, takze konkretneji poradit nemuzu.
--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-