Core dump

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 23 19:51:48 CET 2001

On 23/01/2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Spis co mne zajima je, zda-li ma Linux podobnou podporu pro
> 'lokalni promenne threadu' jako MS Windows, kde si mohu (samozrejme,
> pres rozsireni MS VC++) 'atributy' promennych stanovit, ze promenna je
> lokalni i v ramci threadu a ze tim padem kazdy thread ma svou kopii...

Nevim, co presne umoznuje VC++, ale globalni, lec pro thread specificke
promenne se resi v POSIXu pomoci tzv. thread-specific data (TSD). Vice
viz man pthread_key_create
Asi to nebude tak pohodlne, jako pres nejaka specialni rozsireni, ale
zase je to prenositelne.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka