Linux na 8MB ram

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Středa Leden 24 09:09:39 CET 2001

Zdravim a pozdravuji

Mam 486/40/8MB RAM a potrebuji na to dostat nejakej linux nejlepe redhat
6.2 ...ale nejde mi to, nedostanu se pri instalaci ani k vyberu mista
odkud se ma kopirovat, natoz k vyberu soucasti, akorat se mi podari
zvolit jazyk a to je asi vsechno. Vim ze se na www.redhat.com pise, ze
instalator potrebuje 16mb ram, ale nezda se mi to .... muzete mi poradit
jak to udelat aby to chodilo, popripade kterej jinej linux tam navalit,
aby byl dobrej a nemel takovy sux naroky na pamet. Dik

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support