Linux na 8MB ram

Středa Leden 24 09:32:03 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Okrina Miroslav wrote:

> Mam 486/40/8MB RAM a potrebuji na to dostat nejakej linux nejlepe redhat
> 6.2 ...ale nejde mi to, nedostanu se pri instalaci ani k vyberu mista
> odkud se ma kopirovat, natoz k vyberu soucasti, akorat se mi podari
> zvolit jazyk a to je asi vsechno. Vim ze se na www.redhat.com pise, ze
> instalator potrebuje 16mb ram, ale nezda se mi to .... muzete mi poradit
> jak to udelat aby to chodilo, popripade kterej jinej linux tam navalit,
> aby byl dobrej a nemel takovy sux naroky na pamet. Dik

Problem je s instalatorem (od verze 6.0 je napsany v Pythonu, drive byl
napsany v C), s daty (do pameti se natahuje index balicku vcetne
zavislosti) a s X Window (plus prislusne podpurne knihovny).

Nejjednodussi je nainstalovat Linux na jinem pocitaci a pak prenest disk
do te 486. Pozor je potreba dat na jadro (na lepsim pocitaci se
nainstaluje optimalizovane pro lepsi procesor). Po instalaci je tedy
potreba nainstalovat rucne balicek kernel-*-.i386.rpm a spustit 'lilo'.

Jediny dalsi optimalizovany balik pro i586 je v RH 6.2 je gzip, takze taky
bude chtit:

rpm -Uvh gzip-1.2.4a-2.i386.rpm --force

--
                        Milan Kerslager