Jak zadat atypickou sit. Masku

Radek.Vybiral na vsb.cz Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Leden 24 10:32:03 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Petr Cech wrote:

> tim si nejsem uplne jist, ze to musi byt takhle za sebou. Nejake RFC?

RFC sice nevim, ale ve VSECH ucebnicich jsem to jinak nevidel, nez ze to
musi ROZHODNE byt sude cislo.

Jak u site s lichou maskou chcete adresovat sit a broadcast? Co bude s tou
prvni nebo posledni lichou adresou?

Potkat nejakeho poskytovatele, ktery mi cpe takovy cisla tak bych sel
honem rychle o dum dal, protoze tohle je tezky diletant.

R.V.