Konverze PS -> PDF

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Leden 24 12:05:59 CET 2001

Milan Kerslager wrote:

> A zasadni otazka tedy zni: K cemu je asi moznost upgrade?

Myslite si, ze to muze byt v necem jinem, nez tetex, ghostscript, fonty, lyx?
Proc treba LyX vygeneruje jinak velky DVI soubor. Vite o tom nekdo neco?
Upgrade asi pomuze, ale rad bych vedel taky proc se to deje.
Jsem moc velky stoura? Myslel jsem, ze jste neco podobneho musel zazit, kdyz
RH6.2CZ pripravujete. Tajne jsem spolehal, ze se ozvete a reknete neco jako:
"No joo, to je timhle a timhle..." :o)

Libor Chocholaty