Jak zadat atypickou sit. Masku

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Leden 24 14:18:14 CET 2001

> Od:  "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> 24.01.2001
       13:56:09

>    Myslim, ze se mylite, IPv4 ruznymi NATy (maskarada je v podstate
> specialni pripad NATu) dosahlo zajimave robusnosti o ktere se drive
> 'nevedelo', protoze jinak adresni prostor uz davno nemel byt... (a v
> soucasnem stavu bude jeste jednotky roku), spise to bylo QoS a pod...

To ano, ale jen pro "private networks". Tem potom date IP adresy podle RFC
      1918 a muzete vesele NAT, maskarada.  Pokud se jedna o zarizeni s
      "pridelenou" IP adresou, pak ma IPv4 jiz vyse zminena omezeni.

Tusim, ze i jednim z argumentu pro IPv6 byl fakt, ze pak bude mozne vyvijet
      spotrebice "s vlastni IP adresou". V pripade IP telefonu to vypada
      celkem rozumne.

Michal Vymazal