Jak zadat atypickou sit. Masku

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Středa Leden 24 14:40:42 CET 2001

In article <OFF896A075.C9B852A2-ON412569DE.00457811 na deltax.cz>,
Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

> Sice chapu, ze vyraz IPv4 mozna puvodne znamenal "adresa, sestavajici ze
> 4
>       bajtu", ale o IPv6 se neco podobneho rici neda:-)

Ja bych rekl ze IPv4 je IP verze 4 a IPv6 je IP verze 6.

Jinak bych byl rad kdybi mi nekdo osvetlil.  IPv6 ma 128bitovou adresu,
ale pokud se pamatuji, pokud zazadate o adresu dostanete jen 64bitu,
druhych 64bitu je plne ve vasi rezii.  Je to pravda.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>