Jak zadat atypickou sit. Masku

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Leden 24 16:11:19 CET 2001

Zdravim!

> 	Realne se zacne pouzivat v okamziku, kdy bude dostatecne kvalitni
> implementace... pokud vim, zatim neni VUBEC zadna (ne implementace ale
> kvalitni implementace)...:-( (CISCO to ma v 'dalsi petiletce', Linuxova
> stoji za houby,

S tim bych si troufal polemizovat -- je pravda, ze Linuxove IPv6 nesaha
Linuxovemu IPv4 po kotniky, ale jeste stale je to docela dobra implementace
a ja ji delsi dobu na sve domaci siti pouzivam (ne, ze bych plne na IPv6
presel, ale napriklad podporu IPv6 v projektu BIRD jsem celou na teto
siti odladil).

Ale souhlasim, ze i Linux ma stran IPv6 co vylepsovat, zejmena v aplikacich.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
The best way to accelerate Windows is at 9.8 m / sec^2