redhat roadmap

Středa Leden 24 16:23:13 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, marek cervenka wrote:

> netusi nekdo kde se na webu www.redhat.com
> nachazi nejaky dokument o casovem planu vydani rh7.1 apod.

Casovy plan neni a nebude. Firma Red Hat, Inc. se rozhodla, ze nebude
slibovat to, co bude, ale ze bude dodavat a prezentovat to, co uz ma(me).

> nedari se mne to najit, jestli to vubec existuje

Neexistuje. Nicmene bystry ctenar nahledne, ze distribuce RH vychazeji se
zeleznou (zatim) pravidelnosti pul roku. Souvisi to s peclive naplanovanym
casem pro testovani, beta verze, zmrazeni, lisovani, tisk, financovani,
rozpoctem a janevimcimjeste. V podstate se na to da plus minus autobus
spolehnout (kdyz definujeme mesic jako beznou fluktuaci).

Pul roku je rozumna doba na to, aby se nehromadily zbytecne updaty
predchozi verze a zaroven se nezahlcoval koncovy uzivatel neustale novymi
a novymi verzemi (ktere jsou pak defakto jen bugfixovymi updaty, protoze
na seriozni testovani pak neni cas).

--
                        Milan Kerslager