KDE2 a klavesnice >> co jsem zjistil

Július Fedáš fedas na inMail.sk
Středa Leden 24 17:05:11 CET 2001

Pan Slovacek,

Tuesday, January 23, 2001, 9:24:49 AM, you wrote:

SP> Ahoj,
SP> mam SuSE 7.0, XFree 3.3.6 a zjistil sem nasledujici vec.
SP> Ceska klavesnice mi ve vsech WM chodi tak jak ma :-)
SP> Ale kdyz jsem nainstaloval KDE 2.0.1, tak mi v KDE2 nefungovaly klavesy
SP> e,c,s,r,z s hackem, LC_CTYPE bylo nastavene na cs_CZ a LANG take.
SP> Takze podle vseho by se KDE2 melo chovat korektne, ale nechovalo :-(
SP> Problem sem vyresil nastaveni LC_ALL na cs_CZ pak v KDE2 zacalo
SP> fungovat vse ta jak ma. Stejne chovani sem zaznamenal u kamarada
SP> s XFree 4.0.2. (taky distribuce SuSE)
> [...]

po nainstalovani cestiny som musel previest presne to iste nastavenie
jazyka a klavesnice ako Vy aby KDE bolo pocestene a fungovalo vsetko
OK. Moj problem teraz spociva v tom, ze po nainstalovani slovenciny
nemozem nastavit slovensku klavesnicu (je tam ponuka Ceska a
Slovenska) no po zaskrtnuti, nastavenia klavesnice a jazyka ako
slovensky tak SK klavesnica nefunguje.

--
Best regards,
 Július                            mailto:fedas na inMail.sk

Daląí informace o konferenci Linux