Jak zadat atypickou sit. Masku

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Leden 24 22:39:08 CET 2001

Zdravim!

> cisco to ma v planu v tomto roce a to je myslim jeden z
> nejdulezitejsich duvodu, proc se jeste nikdo poradne nesnazi. Nehlede
> na to, ze pro takove nasazeni se musi ty protokoly dostatecne dobre
> uchodit, coz je v pripade cisca minimalne dalsi rok :-)

Cisco na IPv6 pracuje uz peknych par let a podpora IPv6 v jejich IOSu
(pravda, v beta verzi, nikoliv v oficialnim releasu) uz nejaky ten patek
funguje velice obstojne. (Samozrejme, ze jednou za par tydnu spadne,
ale ruku na srdce: ktery ciscovsky firmware to nedela?)

> - dalsi rok Microsoft zjisti, ze existuje IPv6 :-) (sorry, to bylo
>   nechutne rypnuti, MS na sve implementaci samozrejme pracuje)

Kupodivu uz docela dlouho -- a prekvapilo mne, ze alespon starsi verze
teto implementace byly dostupne vcetne zdrojaku.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
And on the seventh day, He exited from append mode.