Jak zadat atypickou sit. Masku

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Leden 25 09:11:34 CET 2001

Martin `MJ' Mares wrote:

> Zdravim!

> Cisco na IPv6 pracuje uz peknych par let a podpora IPv6 v jejich IOSu
> (pravda, v beta verzi, nikoliv v oficialnim releasu) uz nejaky ten patek
> funguje velice obstojne. (Samozrejme, ze jednou za par tydnu spadne,
> ale ruku na srdce: ktery ciscovsky firmware to nedela?)

Taky zdravim

Treba ten nas, HW CISCO 2511 SW flash:c2500-is40-l.112-18
gateway uptime is 50 weeks, 2 days, 1 hour, 7 minutes
Pred temi padesati tydny jsme restartovali dik upgrade pameti.
Proste mi to nedalo. mam s CISCO technologii pomerne dobre zkusenosti ( jako
bezny uzivatel - 3 routery )

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator