Jak zadat atypickou sit. Masku

Čtvrtek Leden 25 10:40:20 CET 2001

On Thu, 25 Jan 2001, Michal Weinfurtner wrote:

> Treba ten nas, HW CISCO 2511 SW flash:c2500-is40-l.112-18 gateway
> uptime is 50 weeks, 2 days, 1 hour, 7 minutes Pred temi padesati tydny
> jsme restartovali dik upgrade pameti. Proste mi to nedalo. mam s CISCO
> technologii pomerne dobre zkusenosti (jako bezny uzivatel - 3 routery)

Vidite a ja zrovna pred asi mesicem na jedno Cisco 1600 ziral jako tele na
novy vrata. Bud jsem blbej ja nebo to Cisco. Jeste ze to vyresil upgrade
(diky mistni pobocce, kde mi velmi ochotne pomohli).

Pred tim to taky bez problemu fungovalo, jenze v okamziku, kdy se pouzil
NAT to vypadalo jeko nefunkcni zmetek.... nakonec je to jen SW, ne (a
Murphyho vsichni zname), takze bych to neresil (protoze kazdymu pro ruzne
pozadovane funkce bude davat ruzne vysledky).

--
                        Milan Kerslager