Satelitni karta - Sync[0]: failure

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Leden 25 11:13:08 CET 2001

Aha, to byl fakt blbej dotaz - z puvodniho mailu me prislo ze jedete
na pres neco jinycho nez EON - takze jsem se ptal na to jesli je u
nas pouzitelny jeste jiny poskytovatel "broadcastu"...

> pouzivame, spis pouzivali jsme, to pro Squida a pristup na Inet. Zkousel
> jsem i prijem TV, fungovalo to. Co s tou kartou ale ted, nevim, mozna
> zustane pro prijem TV :).

jsem na tom stejne :))

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191