staroffice a 32 MB ram

Čtvrtek Leden 25 12:20:49 CET 2001

On Thu, 25 Jan 2001 tief na hit.sk wrote:

> Spustal niekto staroffice na 32 MB ram ? da sa to vobec ? Mne SO
> schramstne po zapnuti cca 50 MB ram. Da sa nejako vypnut ten
> desktop,resp nejako znizit pamatove naroky ?

Nepoustejte si obludy typu KDE nebo Gnome, pouzijte jiny a mene narocny
Window Manager (fvwm, IceWM, ...) nebo dokonce zadny. Ja treba s oblibou
pouzivam twm (i kdyz je trosku nepohodlny).

Xy spoustim pomoci prikazu xinit a do ~/.xinitrc dam (resources jsou
kvuli cestine v xtermu):

xrdb -merge /etc/X11/Xresources
xterm &
twm

Misto twm lze i spustit jen pozadovany program, ale pak se nepujde
prepinat mezi okny :-) [taky misto nej lze spustit jiny WM].

--
                        Milan Kerslager