IP a NAT (Re: Jak zadat atypickou sit. Masku)

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 25 12:46:41 CET 2001

On 25/01/2001, Martin `MJ' Mares wrote:

> On to je ponekud diskutabilni bezpecnostni prvek -- privatni IP adresy
> sice obecne routovatelne nejsou, ale rozhodne se nemuzete spolehnout
> na to, ze je _nikdo_ nebude ochoten routovat.

Samozrejme, je to jenom doplnkova zalezitost, ale cim vice potencialnich
prekazek ma utocnik pred sebou, tim lepe. IMHO.

V kazdem pripade diky za vysvetleni :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka