Jak zadat atypickou sit. Masku

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Leden 25 14:16:49 CET 2001

weinfurt na securities.cz (Michal Weinfurtner) writes:

> Taky zdravim
>
> Treba ten nas, HW CISCO 2511 SW flash:c2500-is40-l.112-18
> gateway uptime is 50 weeks, 2 days, 1 hour, 7 minutes

To je prilis mala krabicka :-)

Co tak treba c7500 s VIP50 a MPLS? :-)
Ma uz cisco IOS na kterem tato kombinace funguje?

> Pred temi padesati tydny jsme restartovali dik upgrade pameti.
> Proste mi to nedalo. mam s CISCO technologii pomerne dobre zkusenosti ( jako
> bezny uzivatel - 3 routery )

Z tech komercnich reseni jsem zatim nevidel lepsi (tj. neunixova
reseni). Ale mozna to bude tim, ze jsem jich moc nevidel :-)

Pred tydnem nam privezli na sal cisco krabici vysokou 180 cm se tremi
zdroji a zadnym vypinacem (asi to mysli s tou stabilitou opravdu vazne :)
Akorat me mrzi, ze k tomu nedodali traktoristicke hluchatka a nejaky
neprofoukavy overal, protoze ten randal a vitr je dost hrozny.

Brno, Czech Republic