Problem s tiskem

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Leden 25 14:10:14 CET 2001

Puchta Milos wrote:

> Problemy s tisky ma asi vetsina zucastnenych za sebou.
> Snad mi nekdo pomuze....s tiskarnou LQ670, ktera
> nereaguje na jednoduche cat a echo na /dev/lp0.
> Prikladam soubor printcap
> (Marne patram po necem, co v tolik proklinanem DOSu
> fungovalo, kdyz uz nic jineho.... copy soubor LPT1
> a pro binarni soubory s paramatrem /b. Tim bych mel
> jistotu, ze se nepokousim o nemozne.)

Ale cat > /dev/lp0 je prave totez. Mate ten port opravdu funkcni ?
Jakou distribuci Linuxu pouzivate a jaky kernel.
Kuprikladu ja mam (distribuce RedHat 7.0 CZ, stadnardni
kernel 2.2.16, anebo 2.4.1-pre3) v souboru /etc/modules.conf
napsano na toto tema:

alias parport_lowlevel parport_pc

a pri bootu je videt, ze se zavadi potrebne moduly a ze funguje /dev/lp0
nebo i /dev/lp1 (mam tam dva paralelni porty, je to mj. tiskovy server).
Zkuste prikaz lsmod - vylistuje to natazene moduly.

Mate-li redhat a spustene X window, doporucuji pak
ke konfiguraci prikaz printtool.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz