Matrox Millennium G450

Martin 'Goran' Moravec goran na ipp.cas.cz
Čtvrtek Leden 25 15:56:07 CET 2001

> Preji krasny den !
Taktez

> Rad bych zprovoznil zminenou kartu pod RH6.2cz. Jde to ? Pouziva ji
> nekdo z vas ?
G450 by mela mit stejny chipset jako G400
tu mam a ke sve spokojenosti pouzivam.

> Zkousel jsem nahodit Xka. Bez problemu jde spustit XF86Setup }bezi
> nad VGA16 Xserverem). Kdyz si ale vyberu kartu Matrox G400 (== SVGA
> server), muzu bud :
>
> a) nastavit 640x480
>   Pak se objevi obraz dost hrozne roztrepany a nestabilni, jako kdyby
> nebyly propojene signalove zeme. Pritom cela masina zatuhne a pomuze
> jen tvrdy reset.
>
> b) nastavit vic
>   Monitoru se to ale prestane libit a opakovane se zapina a vypina.
> Masina je taky zatuhla.
copak mate za monitor?
jste si jist, ze zvlada frekvence, ktere mate nastavene u prislusnych rozliseni?

> Na jejim druhem vystupu se neobjevuje nikdy nic. Co s tim ? Xka verze
> 3.3.6 se nechytaji, stahnout novejsi momentalne nemuzu a na novy RH
> uz marne cekame 10 dni :(
> Navic ani nevim, jestli by se nova Xka s touhle kartou vuporadaly.

pokud od toho opravdu neco chcete,
poridte si Xka 4.0.*
Matroxi dualhead tam chodi velmi dobre.
(resp. nevim jak ratheadi Xy, ja pouzivam Debian)
--
    A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,