pop3

Peter Macko Peter.Macko na fedu.uniba.sk
Čtvrtek Leden 25 16:14:23 CET 2001

Zdravim Vas, mam nainstalovany RedHat6.2 ako server na pocitaci s Intel procesorom. Pokusal
som sa nastavit ho ako mail server. SMTP funguje, ale s pop3 mam problem. Port 110 je aktivny
(to som zistil programom, ktory prehladava aktivne sluzby po sieti), ale neda sa na tento port
pripojit (telnet xx.xx.xx.xx 110). Ak som skusal stahovat postu pomocou Outlook Expressu,
vypisal mi chybu: Spojenie prerusil vzdialeny pocitac. pop3 som aktivoval z LINUXCONFu:
Nastavenie->Server->Basic Services->Servers

Urcite mi viete poradit, co mam este nastavit aby to zacalo bezat.

Velmi pekne dakujem, a prepacte nizku uroven mojej otazky (aspon pre Vas, nie pre mna).