samba a ovladace tiskaren

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Leden 25 17:53:09 CET 2001

> Zdravim,
>
>     jiz nekolik hodin se trapim se sambou 2.0.5a tak, aby mi Windows 95
> samy doinstalovaly ovladace ze serveru pri instalaci tiskarny. Zatim mi
> Win95 stale hledaji ovladace samy u sebe a ne na serveru. (Jsou-li jako
> server Win 98, tak to na tech 95 chodi dobre - natahnou ovladace z tech
> Win98).
>     Misto uplneho MSPRINT3.INF jsem nejdrive zkousel zkraceny
> PRINTERS.DEF.

Myslim, ze to mate dobre.
Tedy alespon ja to udelal podle Vas a funguje mi to :-)
S PRINTERS.DEF nebo MSPRINT3.INF jsem se vubec netrapil, proste jsem
nakopiroval ovladace do sdileneho adresare, nastavil cestu (ale nikdy ne
az na konkretni soubor) a vyzkousel to. Chvilku mi Win$ vzdorovaly, ale
kdyz jsem do print driver napsal uplne presne nazev ovladace tak, jak se
vypisuje pri lokalni instalaci, vzaly to.

Pouzivam Sambu 2.0.7 z distribude RedHat7.0, Win$ jsou NT4.0
Vam timto mnohokrat dekuji

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net