ghostscript a hackovana ecr

pavel hampl hampl na gncz.cz
Pátek Leden 26 10:58:24 CET 2001

Po, 22 led 2001 - Radek Matlach:
> * napisu text v iso 8859-2
> * prevedu ho do PostScriptu (cely vcetne vsech hackovanych pismen) -
> delam to zatim pomoci KWordu z KDE 2.0pre
> * vytisknu to - ale chybi mi hackovana ecr

pokud jde o prevod textu do postscriptu, tak vrele doporucuji program
"a2ps", ktery dokaze prevest spoustu typu textu, podporuje iso8859-2,
format A4, vicesloupcovy dokument, oboustranny tisk a pro mlsouny ma i
zvyraznovani syntaxe pro ruzne zdrojaky. Co jsem ho zacal pouzivat,
nemuzu si ho vynachvalit. Mel by se dat stahnout z freshmeat-u nebo z
rpmfind-u.

Pouzivam ghostscript 5.50 a vzdycky mi to ukazalo i vytisklo krasne
vsechnu cestinu bez jakychkoli problemu.

PHampl

--

Pavel Hampl (GWP)
GN Resources (CZ) s.r.o.