OT: Client SSH pro Win

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Leden 26 10:09:57 CET 2001

Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:
> Ja osobne pouzivam putty. Z hlavy ted URL nevim, ale v pripade potreby
>       poslu na privat mail.

Ja zase vim URL: http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/.
Ale vubec se mi ho nedarilo rozjet. Zkousel jsem beta 0.51 ve Win98.
Po spusteni aplikace se bud nic neobjevilo, nebo jen na chvili nabehlo
male terminalove okenko s hodne malym fontem a okamzite zase zmizelo.
To je vsechno, kam se mi podarilo dostat.

Jsou potreba pro spusteni PuTTY nejake specialni kroky?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science