staroffice a 32 MB ram

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pátek Leden 26 12:14:55 CET 2001

tief na hit.sk wrote:

 > Nooo, odskusane .. beznadejne, spustil som Xi a ako jedinu
 > aplikaciu staroffice 5.2. masina sa najpprv cela 4krat
 > presvapovala naruby kym sa prebrala, a kazdy pohyb mysi
 > spravadzalo revanie harddisku. Takze vyzera byt nepouzitelne
 > na nejaku pracu. Smolka :-(

No. Ja jsem mel podobny problem. Koupil jsem si 256MB RAM,
7200rpm disk a druhy procesor a ted se mi SO5.2 startuje za
7 sekund. Cely upgrade stal ovsem min nez Microsoft Office :-)

I tak je to ostuda a cekam, az bude mit OpenOffice nejaky
konkretni vystup.

--
/*
    Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz