jmeno stroje

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pátek Leden 26 12:17:30 CET 2001

> Zdravim.
> 1. Nevite nekdo kterym nastrojem v Mandrake 7.2 zmenim jmeno pocitace z
> "localhost"
> na neco jineho?
>
> 2. Nedari se mi rozchodit webmin. Kdyz zadam v browseru
> http://localhost:10000/, jak mi webmin radi, tak ta adresa nefunguje.
Apache
> mi na http://localhost normalne funguje.
>
> Omlouvam se za mozna trapne dotazy, ale jsem uplny zacatecnik.
>
> Lada

Dobry den,
jestli vam nefunguje localhost, tak zkuste http://127.0.0.1:10000 ale Apache
nema s webminem nic spolecneho. Webmin funguje i kdyz na pocitaci zadny
apache neni. Podivejte se, jestli je webmin nastartovany. Jinak webmin
instaluji vzdy z RPM (webmin-0.83.rpm) a to mi zatim fungovalo vsude - na
SuSE i RedHatu.

V RedHat Linuxu je na nastaveni jmena pocitace programek netconf, kde to lze
nastavit. V SuSE se to nastavuje v yastu. Jak je to v Mendrake to pravdu
nevim, ale pokud si dobre pamatuji, tak Mendrake a RedHat jsou dost podobne
distribuce, takze bych zkusil ten netconf.
                                                Pavel Rauš