jmeno stroje

Radim Pudich rpudich na novahut.cz
Pátek Leden 26 12:30:20 CET 2001

 > Od:     "Ladislav Jodlovski" <pavouk na unibase.cz> 26.01.2001 11:46:59
 >
 > Zdravim.
 > 1. Nevite nekdo kterym nastrojem v Mandrake 7.2 zmenim jmeno pocitace z
 > "localhost"
 > na neco jineho?
 >
 > 2. Nedari se mi rozchodit webmin. Kdyz zadam v browseru
 > http://localhost:10000/, jak mi webmin radi, tak ta adresa nefunguje.
Apache
 > mi na http://localhost normalne funguje.
 >
 > Omlouvam se za mozna trapne dotazy, ale jsem uplny zacatecnik.

Muze to taky souviset s nastavením Nestcape a proxy. Podobny problem jsem
mel i ja. Kdykoliv se na localhost zadalo cislo portu, tak to z lokalu
neslo, z jineho pocitace ano (apache chodil normalne). Pomohlo toto:
Nastavit v Netscape Manual proxy config.  a do policka No Proxy for nastavit
localhost, ... atd. Pozor, hodnoty je nutno oddelovat carkou, ne strednikem
jak ve windows.
Pak mi to funguje.

Radim Pudich
rpudich na novahut.cz