Jak zadat atypickou sit. Masku

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Pátek Leden 26 12:32:59 CET 2001

David Rohleder wrote:

> [...]

(tak jsem uvazoval puvodne taky)

Asi beru sve predchozi tvrzeni zpet. Koukam do knizky Internetworking pomoci
TCP/IP (P. Smrha, V. Rudolf) a tam stoji:
-pokud hostid = 11...1, avsak netid i subnetid jsou specifikovany, pak se
paket siri pouze v subsiti subnetid,
-pokud hostid i subnetid = 11...1, avsak netid je specifikovano, pak se paket
siri po cele siti netid.

To je ta zasadni vec, kvuli ktere jsem se zmylil. Nejak jsem sloucil subnet a
net. Mel jsem za to, ze kdyz si vytvorim v siti podsit, uz mi ta nadrazena sit
nemuze nijak zajimat, jsem uz jen v ramci vytvorene podsite.

Vznikl mi v tom trochu zmatek, budu si to muset osvezit.

Radek