ppd a dial on demand ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Leden 26 14:56:13 CET 2001

nema niekto rozchodenu ( a funkcnu ) konfiguraciu pppd v dial-on-demand mode
?

kombinacia pppd a diald mi nejako nechce fungovat a kedze pppd by to malo
zvladat samo, chcel by som to skusit len tak ..

akurat dokumentacia v tomto smere je trochu chudobna a example uplne chyba,
takze strucny popis options mi ( zatial ) velmi nepomohol ...

pripadne ak ma niekto rozchodene pppd + diald s autorizaciou cez PAP/CHAP
bol by som mu povdacny za chodive konfiguraky .. ( pripadne mozem poslat
svoje na kontrolu .. )

ked spustim pppd rucne, tak sa spoji O.K .. ale ked ho aktivuje diald, tak
PAP/CHAP autorizacia nezbehne ...  som z toho uz dost zufaly ..

pppd mam 2.3.11

posledna hlaska od neho je Connect: ppp0 <--> /dev/modem
a potom par pokusov o autorizacu ( sent [LCP ConfRej .. bla bla auth pap,
auth chap a nic .. )

diald je diald16-0.16.5a-2

vdaka ..

		                                   K O Z O