OT: Terminal & keyboard type

Jan Kratochvíl joke na 42.cz
Pátek Leden 26 17:26:37 CET 2001

Rad bych se zeptal ne jednu "malickost".

Urcite se uz kazdy z teto konference pripojoval ke svemu Unixu / Linuxu
z PC na kterem jsou instalovany nejake ty Win xxxx a to at uz s pouzitim
telnetu nebo ssh.

Pro tuto potrebu slouzi spousta utilit umoznujuci komunikovat prez zminovany
telnet / ssh nebo oboje.

Ptam se vsak: existuje alespon jeden jediny program ve kterem by spolehlive
chodilo rozlozeni (mapovani) klaves, (zejmena F1, F2 -F10, sipky, NUM
keyboard
atd..), emulace terminalu, barvy atd.... stejne jako kdyz sedim u Linuxoveho
stroje???

Vyzkousel jsem jiz asi 20 ruznych programku pro telnet, ssh a jejich
kombinace.
Vyzkousel jsem take vsemozna nastaveni terminalove emulace (ANSI, LINUX,
SCOANSI,
VT 100, VT 102, VT 220 atd atd...) stejnetak jako mapy klavesnice (Linux,
SCOANSI, VT 100,
VT 220 atd atd.. ) vsechny jejich vzajemne kombinace a to vse s jedinym
vysledkem:

PROSTE TO NECHODI

Budto je spatne klavesnice, nebo nechodej barvy, nebo mam na obrazovce
"rozsypany caj"

Prece uz tohle urcite kazdy z Vas resil.

Dekuji za jakoukoliv informaci.

Jan Kratochvíl
e-mail: joke na 42.cz