Postgresql

Michal Novotny michal na 2s.cz
Sobota Leden 27 14:09:47 CET 2001

> Pouzivam Proftpd 1.2rc2, kdyz se snazim neco uloadnout pres pasivni rezim,
> tak mi to hlasi 503 No PORT command issued first, nevite co s tim? Mockrat
> diky.

No s tim jsem mel problemy take. Je to proste bug tehle verze.

Reseni :
1) Stahnout si nejnovejsi verzi z CVS (tam je to uz pry davno opravene)
2) Opravit sam. Ja sam jsem to nasel asi za 5 minut.

v souboru modules/mod_xfer.c je od radky 271 nasledujici blok :

  if(session.d != NULL || !(session.flags & SF_PORT)) {
    add_response_err(R_503, "No PORT command issued first.");
    return ERROR(cmd);
  }

zmente ho na nize uvedeny a melo by to chodit (alespon ja to tak provozuju
bez potizi)

  if ((session.d != NULL || !(session.flags & SF_PORT)) && !(session.flags &
SF_PASSIVE)) {
    add_response_err(R_503, "No PORT or PASV command issued first.");
    return ERROR(cmd);
  }

Michal Novotny