console POP3 sender

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Sobota Leden 27 18:38:50 CET 2001

Zdravim znovu,
	udelal jsem tedy jak mi poradili Milan Kerslager a Petr_Šobáň.
Nakonfiguroval jsem /etc/sendmail.cf (pomoci m4), aby pouzivali
smarthosta a  /etc/mail/genericstable pro prepisovani hlavicky (root na
muj geoma na trz.cz) a pak jsem resetnul sendmail daemona (.db binarko z
genericstable jsem taky prelozil). Nicmene to funguje tak na 40%
protoze:

Pri posilani emailu nejjednodussi formou:

# echo XXX | mail root

prepise hlavicku na geoma na trz.cz spravne, ale jako jmeno uzivatele
nechava lokalni "root".

Pri odesilani pomoci pine zase prepise hlavicku mojim jmenem, ale porad
adresu necha - root na localhost.

Nevite co s tim?

Jakub Mahdal

	     | Jakub "Avenger" Mahdal   e-mail: geoma na trz.cz     |
             |            phone : +42 0659/367 811               |