Sitova karta

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 27 19:49:26 CET 2001

On Sat, 27 Jan 2001, Arsa wrote:

>     Potreboval bych LEVNOU 10/100Mbps PCI Ethernet sitovku, ktera by
> fungoval bez problemu pod Linuxem (RH 7.0), jakou byste mi doporuceli?
>
>     Na Internetu (http://www.planet-taiwan.com/product/catalog/enw9501.htm)
> sem videl nekolik zajimavich ktere prodavaj i v CR, ale nevim jak fungujou s
> Linuxem. Mate nekdo s nejakou z nich nejaou skusenost?
> Dik, Arsa

Mám planet ENW-9504 a ENW-9503 s čipy RTL8139.
Pod linuxem ľádný problém je tam pro ně přímo ovladač.
Jinak tato si»ovka v 486ce nebude fungovat, (nefunguje ve starých verzích
PCI sběrnice (PCI 2.0)) na krabici je napsáno PCI 2.1 .

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.

Daląí informace o konferenci Linux