Linux a Cassiopeia

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Leden 28 09:36:46 CET 2001

On 26 Jan 2001 11:20:21 +0100, Stanislav PETR wrote:

: Existuje Linux pro Casio - Cassiopeia (ne ze by se mi ty Wyn CE
: nelibily, ale Linux je Linux...)?  Pripadne, kde se da stahnout,
: ma s tim nekdo zkusenosti???

Cassiopeia pokial viem (na rozdiel od iPAQ-u) nema flash ROM,
takze ak, tak jedine ako normalna aplikacia a tam som trochu
skeptik, aj ked sa mi mari, ze som cosi pocul.

Prakticku pouzitelnost by som ale asi neocakaval. Jednak
je tej pamati predsa len malo (a okrem spustenych
programov v nej mate aj subory), jednak funkcnost
PDA robia aplikacie a nie operacny system.

Zdravi
--
                                  Stano