Linux a Cassiopeia (& nabidka prace)

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Neděle Leden 28 13:04:58 CET 2001

On Fri, 26 Jan 2001, Stanislav PETR wrote:

> Existuje Linux pro Casio - Cassiopeia (ne ze by se mi ty Wyn CE
> nelibily, ale Linux je Linux...)?  Pripadne, kde se da stahnout,
> ma s tim nekdo zkusenosti???

predpokladam, ze mate na mysli model A11 a podobne. v tomto pripade vas
asi zklamu, pro tento stroj neni zadna podpora (jiste, muzete prelozit
generic sh kernel a pomoci shlo jej nabootovat (to je teoreticka moznost,
nikdy se mi nepodarilo spustit zadny uspace program :-()). problem je v
tom, ze cassio pouziva sve vlastni cipy ovladace displaye apod., takze
jadro je slepe a hluche :-)

pokud potrebujete palma, doporucuju HP Jornada. Krome zvuku a touch panelu
neni problem s nicim. dip pripojeni k inetu pomoci gnokii chodi taky dobre
a grafika pres fb taky neni problem, viz. http://www.microwindows.org

zacnete s http://linuxsh.sourceforge.net

hezky den
ladis

ps. kdyz uz to pisu... hleda se C/C++ programator aplikaci (a mozna
jadernych patchu :-)) pro platformu SuperH. Brno a okoli. Ma-li nekdo
zajem, necht se ozve na muj mail. diky za pozornost.