FTP server

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Neděle Leden 28 21:31:32 CET 2001

Mira Tempír wrote:

> Ehm
> A nevite jaky pro to maji duvod ?
> Sam proftpd pouzivam, ale pocet (objevenych) der me nijak neuspokuje
> (ani oproti wu-ftpd).

Ja jsem se jednu chvili rozhodl, ze na ProFTPD prejdu. Bohuzel v te dobe
se zrovna objevil na ProFTPD remote exploit. Pockal jsem teda na novou
verzi. Do dne byl dalsi remote exploit. Takhle to pokracovalo asi 5
verzi (1.2.0pre4-1.2.0pre9), coz me znechutilo a na ProFTPD jsem radeji
zapomnel. Pak se objevila dira i v pre10, v rc1 a to me jen utvrdilo.
Ted uz je pul roku ProFTPD cisty, ale jestli jsem si dobre vsimnul, tak
ve WU-FTPd byla posledni chyba nekdy kolem 7.6.2000 (pravda, ted jsem
cetl o nejakych dalsi chybach), zatimco v ProFTPd posledni oprava je z
28.6.2000 a ted (pred mesicem) se v Bugtraqu diskutoval DoS proti
ProFTPD, ovsem jeho programatori zatim tvrdi, ze neexistuje.

Zkousel jsem i MuddleFTP (www.muddleftp.cx), celkem se mi libi (rozumna
konfigurovatelnost), ale o jeho bezpecnosti se dohadovat nemuzu.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !