Fonty a acroread v RH 7.0

Radek.Vybiral na vsb.cz Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Leden 29 01:42:27 CET 2001

On Sun, 28 Jan 2001, Pavel Sibal wrote:

> Dobry den
> Mam problem se zobrazovanim nekterych ceskych fontu v acroread v RH 70 CZ (KDE
> 1.1.2). Kdyz otevru nektere pdf soubory (napr. linux.pdf z ceskeho LDP), acroread vypise
> hlasku:
>
> "Unable to extract embedded font 'JOGHJC+TimesCE-BoldItalic'.
> Some characters may not display or print correctly."
>
> Po odklinknuti ok se zobrazi prazdne stranky (pouze s obrazky). Nevite nekdo
> prosim, kde by  mohl byt problem, popr. jak jej vyresit? Predem diky za kazdou
> radu. S pozdravem

Reseni existuje, je docela proste, ostatne jako kazde reseni v Unixu :)

Tato hlaska je z vetsi casti zpusobena tim, ze je nastavena promenna
prostredi LANG na jinou hodnotu nez standardne C. Takze resenim, ktere
funguje, je bud pouzit jiny prohlizec pdf nebo zadat nasledujici prikaz:

LANG=C acroread muj_dokument.pdf

I kdyz to vypada, ze tady srsim vedomostmi tak vezte, ze tuto informaci
vim a take jsem ji uspesne odzkousel zhruba pred 6 hodinami.
Ja jsem ale nepouzil konferenci, ale zadal jsem tuto chybovou hlasku do
vyhledavacu a po 10 minutach hledani (PRES MODEM) jsem nasel reseni v
readme souboru ke knihovne pdflib. Snadne, ze?

R.V.

P.S. Pouzijte prosim priste odpovidajici konferenci linux na linux.cz!