Dotaz

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Leden 29 12:28:17 CET 2001

> Pokud si to dobre pamatuji, tak kdyz si vypalite iso soubor, tak je tam
> nekde navod jak vytvorit bootovaci disketu pro zacatek instalace. RH 6.2 a
> 7.0 to podporuji urcite. U starsich nevim. Nekde tam jsou souboru, myslim
> priponou img, a z tech lze primo disketu vytvorit. Je u toho nejaka
> dosacka
> utilitka.
>                                                         Pavel Rauš

Ta utilitka pro MSDOS se jmenuje rawrite.exe. V tech distribucich RedHat je
tusim adresar dos nebo dosutils a tam to najdete. Obraz zavadeci diskety
bootdisk.img taky urcite neprehlednete.
Zvazte taky vyuziti sluzeb VypalCD a Linux-CD. Ovsem nestoji-li vas
stahovani nic a vypalovani jen cenu media, neni co resit.
A pokud jde o redhati distribuci, tak snad tu posledni sedmou a
uprednostnujete-li cesky jazyk, tak tu oznacenou CZ.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz