LRP, Squid a velikost cache

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 29 13:07:30 CET 2001

On 29/01/2001, Miroslav PRAGL wrote:

> [...]

OK, pamet pridame, to neni tak strasna suma.

> Ono i ten disk nic moc, neco sezere swap, neco samotny linux, neco
> squidi logy ... pokud to nevezmete hoblikem, tak vam zbyte ani ne
> pulka. Dal bych tam jeste jeden disk jenom na squidovu cache.

Jak jsem psal, mel by tam bezet LRP, takze tech 512 MiB je vyhrazeno
primo a pouze pro cache.

Mimochodem, zapomnel jsem jeste na neco. Chtel bych rozbehat CBQ. Nic
sloziteho, jde jenom o to, aby se i pri agresivnejsim stahovani dalo
rozumne pracovat na serveru pres SSH. Predpokladam, ze tohle asi take
bude mit nejake pametove naroky, ze?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka