ftp pres ssh

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Leden 29 14:35:56 CET 2001

Jaroslav Jirasek wrote:

> Dobry den,
> pokousim se zprovoznit prenos dat ftp protokolem
> pres ssh. Chci aby bylo sifrovano nejenom prihlasovani
> ale i samotny datovy prenos.

V odpovedich na otazky si jisty nejsem, ale na sifrovany prenos dat uz
byly vymysleny jine programky. Co treba scp ? V pripade, ze se jedna o
prenos mezi Linuxem <-> Windows, pak winscp (http://winscp.vse.cz).
Pokud by nevyhovovalo scp, doporucuji vyzkouset MindTerm
(http://www.mindbright.se/mindterm). Jedna se o SSH terminal (bohuzel do
Windows/X-Windows) napsany v Jave, pres ktery je mozne protunelovat i
FTP protokol (vlastne presne to, co chcete, ve zdrojacich se urcite bude
navod dat najit. Jinak ma i dalsi pekne featury - specialne se mi libi
ta, ze se umi jet skrz proxy (napr. skrz squid), verze 1.99 ma umet uz i
SSH2.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !