Slovencina a KDE2

Július Fedᚠfedas na inMail.sk
Pondělí Leden 29 16:18:52 CET 2001

Pozdravujem vsetkych,

uz som bezradny. Nemozem nainstalovat korektne slovensku klavesnicu v
KDE 2.0. Prosim o radu. V KDE 1 mi slovenska klavesnica fungovala
ked som sa prihlasil ako user OK, ked som sa prihlasil ako root tak
klavesi l,s,c,t,z - s mekcenom boli mrtve. To sa dalo prezit. Po
nainstalovani KDE 2 a slovenciny pre KDE 2 ceska klavesnica funguje
bezvadne ale slovenská nie. V nastaveniach klavesnice je vyber okrem
inych klavesnic aj NEFUNKCNA SLOVENSKA KLAVESNICA. Dalsia vec
nefunguje ani US klavesnica hoci je zapnuta. Proste funguje len ceska
klavesnica.
Velmi pekne dakujem za odpoved.

--
S pozdravom
 Julo                          mailto:fedas na inMail.sk