Linux na HP 5/66 LC

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pondělí Leden 29 20:45:19 CET 2001

Zdeněk Mazanec wrote:

> Musim potvrdit. Mam stejny stroj, a RH vetsi nez 5.2 mi tam nechce
> nejet ani zaboha. Nepomohlo VUBEC nic vcetne generovani specialni
> bootovacky. Uz jsem pokusu zanechal, neb ten stroj je za firewallem a
> skoro nic sitoveho na nem nebezi, ale obcas koketuju s myslenkou
> nejake novejsi distribuce. Ale ne RH, ten uz se me na tom stroji
> nazlobil prilis (vcetne toho, ze ani 5.2 neni schopna zapsat do MBR)

Jo, zkousel jsem na tom (podle doporuceni) nabootovat starsi distribuci
Slackware 3.2 a chytlo se to v pohode. Vypada to, ze tam nepojedou
jadra 2.2.xx a novejsi. V tom Slackware je 2.0.29.

Co to u tech HP tenkrat vyrobili za ulet?

Vypada to, ze to odlozim pod stul jako nepouzitelne. Chtel jsem na tom
neco, co by bylo postavene alespon na glibc 2.1. :-(

                         Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky